STARDOLL

STARDOLL
ocummm & eburcu

30 Ocak 2012 Pazartesi

Ocak ayı Güzellik yarışması sonuçları

Arkadaşlar evimde olmamam sebebiyle sonuçları geç yayınladığım için öncelikle herkesten özür dilerim. Sizin oylarınızla belirlenen yarışmanın 1.leri belli oldu :) İsterseniz onları bir tanıyalım.



Erkeklerde 1.  Utkummm

O benim bitanecik kardeşim. Gerçekten çok sevindim 1. olmasına. Çünkü daha 10 gün olmadı stardollü açalı. Bu yüzden hiç beklemiyorduk 1. olmasını. Ona oy veren 65 kişiye Utku adına teşekkür ederim :)




utkummm
 

Superstar ve Royaltystar arasından 1. olan arkadaşımız: Ezgi_Beyonce

Ezgi blogumuzda bazi yenileri yayınlayan yazar adayımız :) Gerçekten çok hevesli. Kayseri'de yaşıyor ve 13 yaşında. Henüz covergirl olmadı ama blogumuzda 1. oldu, tebrikler. Bence ona oy veren 55 kişi şimdi de covergirl olması için ona yardım edip 5/5 oy vermeli;)

ezgi_beyonce




Ve son olarak me-doll 1.miz: xadnanx

Tanıtımında yazdığına göre adı Melisa ve 14 yaşındaymış. Suitini beğendim. Çok tanımadığım için çok yorum yapamıcam ama ona oy veren 16 kişiden 5/5 oy vermelerini istiyorum sadece :)



xadnanx

NOT:: Arkadaşlar Şubat ayının ortalarında Şubat ayı güzellik yarışması düzenleyeceğim. Katılmak için başvuru başlangıç tarihini yakında belirleyeceğim ve o tarihten itibaren başvuru yapan ilk 30 kişi yarışmaya katılabilecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder