STARDOLL

STARDOLL
ocummm & eburcu

25 Aralık 2011 Pazar

bedavalar size neden gelmezzz???!!!!

Arkadaşlar her seferinde hatırlatıyorum. Bedava size gelmiyorsa bir sebebi vardır. Sitemizdeki her bedavayı yayınlamadan önce ben deniyorum. Yapamadıklarımı da not olarak belirtiyorum.

Bedavaları yaparken dikkat etmeniz gereken bir kaç şey var;

  1. Bedavayı almak için girmeniz gereken sayfaya tıklamadan önce normal yollarla girdiğiniz stardoll kapalı olmalı. Yani bilgisayarınızda bi yandan stardollde oynarken diğer bir yandan bedavaları yapamazsınız.
  2. Her bedavanın belli bir süresi vardır. Bir kaç gün önceki bedavayı bugün alamazsınız. Bu yüzden bedavaları günü gününe takip etmeniz gerekir.

    Bunlara dikkat ettiğiniz halde bedavaları alamıyorsanız bana danışabilirsiniz. Yardımcı olmaya çalışırım. BOCUMMM

4 yorum:

  1. kırmızı ayakkabıyı yapamadım.şu şey çıkıyor:Sorry, the page you
    requested was not found.
    Please check the URL for proper spelling and capitalization.
    Please try the FAQ if you need more assistance.

    Click here to return to the startpage.
    :((

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler bilgi için! harika bi bloğun var :) ben floria23 :)

    YanıtlaSil