STARDOLL

STARDOLL
ocummm & eburcu

23 Şubat 2011 Çarşamba

purpledemet (suite)








Arkadaşlar şimdi sizler için farklı bir öneride buluncam :)
Son resimde gördüğünüz arkadaşımız, Purpledemet. Evimi çok beğendiğini söyledi, bende ona yardımcı olabilceğimi söyledim. Önce suite chat le odasını yenilemeye çalıştım ama o kadar çok eşyası vardı ki, bu şekilde ona yardımcı olmam imkansızdı. Bana güvendi ve şifresini verdi, bende girdim ve odasını yeniledim. Sol tarafta gördüğünüz resimler suitinin eski hali, sağ taraftakiler ise benim elim değdikten sonra ki hali:) İşim bittikten sonra da dollunun saçlarını değiştirdim, makyajını yaptım ve odasından çıktım. Ama keşke bi kaç odası daha olsaydı ve düzenlemeye devam etseydim.. O kadar çok ve o kadar güzel eşyaları var ki 2 oda bana yetmedi :) umarım son halini beğenirsiniz. Bu da suit önerileri bölümü olsun :) Eğer isterseniz ben size bu konuda da yardımcı olabilirim arkadaşlar:)

** unutmayın, öneriler bölümümüz için sağ üstte bocummm yazan kısma, bedavalar için ocummm yazan kısma tıklayıp, z. defterimize yazabilir yada mesaj gönderebilirsiniz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder