STARDOLL

STARDOLL
ocummm & eburcu

23 Şubat 2011 Çarşamba

ben10mehmet

arkadaşlar karşınızda ben10mehmet :)
O bir SS. Suitine gittiğimde emo tarzına sahip olduğunu gördüm. Kıyafetleri ve saç stili emo fakat evi pek öyle değil. Tarzını pek değiştirmek istemedim ancak burda yayınladıklarım hep benim seçtiğim, beğendiğim tarzlar olduğundan biraz aşmış oldum :) kot, tişört giyen erkekler tamamdır. ama şapka ve saçların gözleri kapatıcak şekle sokulmasına karşıyım. üstelik bu doll ün göz rengi mavi, kapanmasına hiç gerek yok bence:) Suitini ve özellikle my fashion yazan odasını beğendim. erkeklerin makyaj yapmasına da karşı olduğumu belirtmek isterim. Tabiiki erkek dediğin bakımını yapıcak. oje sürmemeli ama tırnak bakımını yapmalı. Kaşları martıyı andıryosa, aldırmalı :) Erkekler hakkında burda çok daha fazla yorum yapabilirm ama sizi sıkmak istemiyorum. ben10mehmet üzerinden biraz erkekleri konuşmuş olduk :) son olarak saç tipini değiştirdim çünkü senin seçtiğin tarz saç stardoll deki tüm erkeklerde moda olan ama hiç sevmediğim bi tarzdı. oysa ki sen SS sin, tarzını belli edip, saçlarının onlardan daha güzel olmasını bence bu şekilde sağlayabilirsin :)
**Önerilerimiz devam edicek arkadaşlar, bu bölümü sevdiğinize dair olumlu yorumlar alıyoruz. Sizde benimle arkadaş olup, ben10mehmet gibi yayınlanmak istediğinizi bana yazarsanız, blogumuzda isminizi görebilirsiniz. tek yapmanız gereken sol üstte yazan bocummm yazısına tıklayıp, bana yazmanız :)

**Bedavalar hakkında ki sorularınızı yine sol üstte yazan ocummm kısmına tıklayıp ocummm e sorabilirsiniz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder