STARDOLL

STARDOLL
ocummm & eburcu

12 Eylül 2012 Çarşamba

TEŞEKKÜRLERR

Arkadaşlar bloguma ve stardoll e çok uzun zamandır giriş yapmıyordum. 1 ay önce stardolle girmeye tekrar başladım. Hakikaten yoğun ilginiz beni gururlandırdı. Blogu tekrar aktifleştirmemle ilgili isteklerinize kayıtsız kalamadım. Ve bugün gördüm ki iyi de yapmışım. Aşağıda gördüğünüz resim blogumun istatistiklerini gösteriyor. Turuncuyla işaretlenmiş kısım ise bugün yani 12.09.2012 tarihine ait blogu görüntüleyen kişi sayısıdır. Blogumu takip eden 2092 kişiye ayrı ayrı teşekkür ederim. 

Blogumun takipçilerini az çok biliyorum ama benim bildiğim toplam 100 kişi ancak eder. Kalan 2000 kişi kimdir bilmek isterim eğer bu yazıyı okuyorsan, seni de tanımama izin ver ve aşağıda adımın yazılı olduğu yere tıkla, suitime git. Ziyaretçi defterime merhaba yaz, benim için yeterli :) Bir de MSW için oy verirsen, beni çok mutlu edersin :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder