STARDOLL

STARDOLL
ocummm & eburcu

1 Ocak 2012 Pazar

Güzellik Yarışması 1.lerimiz

SuperStarlardan;

 peri-kizi-eses



SuperStar Olmayanlardan 1. miz;

57magic57





1.lerimizi tebrik ediyorum. Hediye olarak evlerine 1er kek gönderebiliyorum yalnızca çünkü ne yazıkki SS olmayanlar hediye gönderemiyor. Ancak 1 hafta boyunca her girdiğimde onlara 5/5 oy vereceğim. Ve siz, takipçilerimizden de isteğim onlara oy verip 1. yaptığınız gibi 5/5 verin lütfen :) Kaybedenlerde üzülmesin tekrar yarışmamız olacak :)


 

3 yorum:

  1. 1.olmak çok güzel bir şey ama 1. olmasamda yarışmanın içinde olmak çok daha güzel.beni 1. seçen herkese teşekkür ediyorum.57magic57...:))

    YanıtlaSil
  2. öf inanmıyorum ss olmayanlardan kazanan bu mu çok kötü bir giyim ve çok BASİT inanmıyorum..YALNIZ ŞUNU ALTINI ÇİZEREK SÖYLÜYORUM BU BENİM DÜŞÜNCEM..

    YanıtlaSil
  3. bu güzellik yarışması kombin yarışması değil...

    YanıtlaSil