STARDOLL

STARDOLL
ocummm & eburcu

16 Eylül 2011 Cuma

MSW =)

Arkadaşlar, stardoll yarışmayla alakadar olmaktan bedavaları unuttu =)
Bende tek tek Türkiye'nin tüm yarı finalistlerinin evlerini gezdim. Bence böyle tek tek gezerek oy vermek daha adilce olacaktır. Sizler için hepsini yorumladım. İsimlerinin üstüne tıkladığınızda suitine gidebilirsiniz. Kendimce yorum yaptım umarım kendi finalistinizi seçmenizde yardımcı olabilirim =)

ICELL   Oldukça sade ve şık bir evi var.  Çok fazla kıyafeti var ve hepsi bence zevkli birinin alabileceği kıyagetler. Royalty üyelerden. Açıkçası çokta favori değil benim için çünkü çok fazla sade.

fecir   Fazlasıyla dağınık bir evi var. Yapım aşamasında olan odaları var. Çok beğendiğimi söyleyemiyeceğim.

eclay  Budur diyebileceğim yarı finalistlerden ;) Evi için gerçekten uğraşmış, özen göstermiş. Bazı simetri hataları olsa da diğer bir çok yarı finalistten daha fazla hakediyor bence.

mineesra  Bence yoruma bile gerek yok çünkü kendide farkında durumun :) Tanıtımına bende nasıl seçildim bilmiyorum ama sebebi her ülkeden SS olmayan birinin seçiliyor olması sanırım demiş :))

byznrsb  Çok sıradan bir evi var. Stardolldeki herkesin dizayn ettiği gibi odaları var. Beğenmediğimi söylemeliyim.

askgulduff  İlginç bir ev gezdim :) odalarına ya çok özen göstermiş yada boş bırakmış. İnanın ne demeliyim bilemedim :) Aslında dizaynını yaptığı odaları gerçekten çok beğendim. Ama o boş olan odalar olmasaydı tek favorim olabilirdi :)

awa_fan  sanırım 5 odasını gezdim ve gezmemeye karar verdim, oda seçilmemesi gerekenlerdenmiş. Üzgünüm.

miss_sahra41 whuu :)) kokoşş bir ev ve kokoş bir doll gördün sanırım. Güzel aslında ama tarzım değil. Ama abartılı şeyleri beğenenler varsa bence eve bayılıcaksınız :)

blackgreenrock  Çok beğendim, kesinlikle favorileriniz arasında olması gereken bir yarışmacı. Bence kazanması gerekenlerden biri ;)

baby_ecenur  Finalistler arasında olmalı :) İyi ki seçilmiş, ve yarı finali gerçekten haketmiş.

_-_1995_-_  Villasının 1 katıyla sadce 4 odasını beğendim. Beğendiğim odaları da gerçekten güzeldi. Ama ondan daha iyileri var. Kazanabileceğini çok düşünmüyorum.

kelebek_cemre Teke kelimeyle "beğenmedim." Bence yanlışlıkla falan seçilmiş.

Arkadaşlar şimdilik bu kadar yarışmacının evini gezebildim. Ancak devamı gelecek, emin olun :) Lütfen adil davranın, hakeden kazanmalı. Hepinize bol bedavalı, bol eğlenceli stardoll günleri diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder