STARDOLL

STARDOLL
ocummm & eburcu

20 Eylül 2011 Salı

blackgreenrock'ın evinde röportaj yaptık =)


  • Öncelikle tebrik ederim. Kazanmayı bekliyor muydun?
  • Aslında hem evet, hem hayır. Ama hakettiğimi düşünüyorum.
  • Kazanmak için nasıl bir yol izledin arkadaşlarından nasıl oy istedin?
  • Çok fazla oy istemedim aslında. Sadece tanıtımıma hakediyorsam oylayın yazdım. Birde ben arkadaşlarıma oy verdim :)
  • Elemelere kalan diğer yarışmacıların evini gezdiğin oldu mu?
  • Ceren.gk ve eclay in evini gezdim. Bence onlarda hakediyor.
  • Evin gerçekten çok güzel esinlendiğin birileri var mı?
  • Beğendiğim birileri var ama tam anlamıyla esinlendiğim biri yok:) Rojda32 ve Rojin34. Çünkü yabancılarında evini gezip fikir alıyorum sonra kendime uyguluyorum.
  • O halde tasarımlarını nasıl yaptığını sormalıyım :)
  • Önce çiziyorum sonra suitimde deniyorum, geliştiriyorum.
  • Peki neden seçilmelisin sence?
  • Hakediyorsam seçilmeliyim:)
  • Son olarak diğer yarışmacılara söylemek istediğin birşey var mı?
  • Hakeden kazansın :)
  • Teşekkür ederiz, başarılar dilerim :)
Arkadaşlar sormak istedikleriniz varsa ziyaretçi defterime yazarak bana ulaşabilirsiniz: Bocummm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder